Friday, June 28, 2013

Hishop - Deoproce Hair Essence (100ml)


Rambut itu mahkota wanita.  Kalau begitu tentunya kita perlu menjaga rambut kita sebaik mungkin.
 
Rambut kusut, kusam tidak bermaya? Hilang sinar dan keseriannya.  Atau rambut mudah putus, terbelah pangkalnya atau kering?  Kalau anda mengalami situasi sebegini, usah bimbang.  Produk ini dapat membantu anda mengatasinya.

Bila umur meningkat dan kekerapan penggunaan pewarna rambut untuk menghitamkan rambut yang mula beruban, keadaan rambut menjadi bertambah kering.  Apalagi berambut panjang. Saya tercari-cari dipasaran minyak/esen rambut yang dapat digunakan untuk mengatasi masalah ini.

Masalah saya adalah kebanyakan minyak rambut di pasaran adalah terlalu berminyak.  Ada yang baunya kurang disenangi oleh saya.


 
Deoproce Hair Essence (100ml)
Polimer silikonnya dengan segera membaiki kerosakan rambut.  Penggunaan yang sedikit sahaja dapat menjadikan rambut sihat dan lembut berseri.
 

Dalam pencarian saya, saya menemui suatu produk kecantikan rambut Deoproce Hair Essence (100ml) yang berasal dari Negara Korea DEOPROCE. 
 
Produk ini didapati dari syarikat hishop iaitu syarikat dalam talian yang menjual pelbagai rangkaian barangan solek, penjagaan kulit, rambut, mandian, pewangi, makanan kesihatan dan barangan kecantikan.
 

Deoproce Hair Essence (100ml) di jual dengan harga RM39.90 di hishop - deoproce hair essence. Ditambah belanja pos laju sebanyak RM10.00.  Saya membuat pesanan dalam talian pada 22 Jun 2013 dan barangan sampai pada 25 Jun 2013.  Selain dari barangan yang dipesan, saya juga diberikan sampel percuma 2 produk pilihan saya. Terdapat juga kupon voucher diskaun untuk pembelian produk lain.
 
Bungkusan Pos Laju Dari Hishop
 
 
Bungkusan hishop amatlah menarik dengan warna merah jambu.  Ianya  amat sesuai untuk dijadikan hadiah buat teman, sanak saudara.  Pasti mereka akan menyukainya.  Pilih sahaja rangkaian produk yang ditawarkan di hishop.  Kejutan buat yang tersayang.
Kotak Hadiah Merah Jambu Hishop

Sebaik menerima produk itu, saya mula memakainya.  Saya sukakan baunya.  Dan perkara pertama yang saya perhati adalah ianya tidak begitu berminyak.  Pertama kali mengenakannya, rambut terasa lembut dan berkilat.  Rambut saya juga mudah dibentuk.  Saya amat berpuas hati melihat hasilnya.  Saya teruja melihat perbezaannya walaupun baru beberapa hari menggunakannya.










Serba sedikit mengenai hishop :

HiShop [ sebutan sebagai hai-shop ] adalah stor rangkaian kecantikan dan kosmetik dalam talian di Malaysia, yang hanya memasarkan barangan asli, percaya bahawa kecantikan sepatutnya dapat dimanafaat oleh semua orang – bila-bila masa dimana sahaja.

 

Terima kasih daun keladi
Lain Kali Beli Lagi !!

** Saya tidak perlu keluar untuk membeli belah dan terpaksa menghadapi kesesakan yang memeningkan. Menjimatkan masa saya, itu yang pasti.
 
Nota :  Untuk pesanan lebih dari RM50, belanja kourier adalah percuma !  Saya baru     ketahui dari anak perempuan saya. 

12.08.2013 -  Saudara saya mencuba dan menyukainya, lantas menyuruh saya membuat pesanan baginya.  Semalam saya sudah membuat pesanan di Hishop.

No comments: