Monday, August 22, 2011

De Villa SPA Penang - Review

Penat, letih selepas saban hari bekerja??

Setiap hujung minggu, saya akan berkunjung ke SPA. Di sinilah tempat saya memanjakan diri selepas saban hari bekerja. Saya yakin urutan yang betul dapat melancarkan perjalanan darah dalam badan dan menjadikan saya lebih segar dan bertenaga. Lulur pula menjadikan kulit saya lebih lembut dan berseri.

Kalau anda juga kepenatan dan ingin menyegarkan minda dan tubuh, saya syorkan anda berkunjung ke De Villa SPA.


Anda akan disambut oleh penyambut tetamu yang mesra dan therapist-therapist yang berpengalaman yang didatangi dari Bali, Medan, Indonesia.

Hiasan dalaman yang memikat disertakan dengan alunan muzik dan bau-bauan aromaterapi yang mengasyikkan tentunya akan membuat anda relaks.


De Villa SPA menawarkan pakej-pakej menarik seperti :-

• Foot SPA reflexology
• Traditional Javanase Mix Massage
• De Stone Therapy
• Aromaterapy Massage
• Thai Herbal Compress

Disamping itu, terdapat pelbagai pakej lain serta produk-produk SPA yang melengkapkan pengalaman SPA anda.


De Villa SPA juga mengadakan promosi yang menarik dari semasa ke semasa dimana anda dapat membeli kupon-kupon dengan harga diskaun. Sekiranya anda menjadi ahli, anda dapat menikmati bermacam faedah dan diskaun.


Bilik untuk perempuan dan lelaki adalah berasingan. Tetapi sekiranya anda ingin pergi berpasangan, anda boleh minta untuk bilik berpasangan.


Saya sukakan tempat ini kerana disamping perkhidmatan yang baik, lokasinya juga strategik. Selalunya selepas ke gym saya akan terus ke sini. Terletak di dalam Kelab Heritage di Jalan Scotland, anda tidak perlu gusar tentang tempat letak kereta dan ianya adalah percuma.

Dibuka setiap hari dari 11 pagi hingga 11 malam termasuk cuti awam, buatlah temu janji dengan De Villa SPA.

Anda pasti melangkah keluar dengan penuh kesegaran dan kepuasan.

Alamat De Vill SPA :- THE HERITAGE CLUB ( 1ST. Floor )
2, Jalan Scotland
10450 Pulau Pinang.
Tel No: 04 2298308

Anda boleh berkunjung ke laman web De Villa SPA :-
http://www.de-villaspa.com/index.php


Kalau anda inginkan urutan yang lebih bertenaga, pilih terapis No. 4 dan 10

No comments: