Friday, November 18, 2011

Tawaran Mengurut di I Beauty & Slimming Centre Kembali Lagi

Berita baik untuk anda yang suka sesi mengurut.  Manjakan diri anda di I Beauty.

Tawaran hebat kembali lagi di Milkadeal : http://milkadeal.com/deals/ibeautyslimming-slimmingmassage


RM25 instead of RM128 for 90 mins Full Body Slimming Massage + Ginger Salt Scrub + Ginger Oil + Sauna + Herbal Foot Bath at I Beauty & Slimming Centre, I-Avenue [80% OFF]

Rujuk review saya yang terdahulu tentang pengalaman mengurut di I Beauty : I Beauty

Dibandingkan tawaran yang saya perkatakan dahulu, Kali ini tawaran lebih menarik iaitu pakej termasuk urutan seluruh badan menggunakan minyak halia, lulur garam halia, sauna dan rendaman herba kaki pada harga RM 25.00 sahaja.  ( Urutan untuk menguruskan badan )

Tawaran hanya beberapa hari sahaja.  Bagi anda yang suka diurut, saya syorkan anda mencubanya.

*** Its great to pamper yourself.  Try this one, i'm sure you wont regret.

Esok ada temujanji untuk rawatan muka di I Beauty.  Nanti akan saya review tentang pengalaman saya.  Sememangnya saya sukakan hujung minggu kerana saya dapat berehat dan manjakan diri.


**Julai 2013 :  Terkini : Salon ini telah berpindahmilik kepada pemilik salon lain dengan nama berbeza.  Namun perkhidmatan yang ditawarkan adalah lebih kurang sama dan pakej urutnya adalah menarik dan amat merelakskan.


No comments: