Wednesday, December 7, 2011

Facebook, here i come

Sebenarnya saya tidak berminat sangat untuk membuka akaun di facebook (muka buku??).

Sebab utama yang mendorong saya berbuat demikian pada 04.12.2011 adalah kerana saya hendak komen di website http://dealshelve.com berhubung dengan dilemma saya tentang salon La Herballe’s ( Artikel saya yang terdahulu : awas-tertipu-oleh-salon-ini  Awas ! Tertipu !! 76% OFF La Herballe's Signature FULL Body Massage (60 mins) @ La Herballe Skin Care (Queensbay Mall/Sunway Carnival Mall/Bukit Jambul Complex) for only RM16 instead of RM68! )

Dengan pendaftaran di facebook maka saya dapat komen untuk memberi amaran orang lain tentang salon ini.

Tanya teman pejabat, kenapa jemputan mereka difacebook saya tidak terima, saya memberitahu bahawa laman rumah saya sedang diubahsuai, bila siap saya akan menjemput mereka.. hehehe.. seloroh tentang facebook lah.

Saya belum benar-benar pelopori facebook ini, baru mula merangkak..  Mungkin agak ketinggalan namun belum terlambat..  Pengalaman pertama merupakan yang paling indah dan teruja.. 

My Photo





No comments: