Wednesday, March 21, 2012

Mata Ganjaran - Mysurvey


Tadi sibuk menjawab kajian dalam MYSURVEY tentang sesuatu produk.  Menarik juga.
Saya diperkenalkan dengan website ini oleh anak gadis saya yang sememangnya pintar IT.  Banyak produk dan barangan sampel percuma yang diperolehi olehnya dari syarikat produk kecantikan melalui talian internet.

Berbalik tentang mysurvey ni, setiap tinjauan yang kita ambil akan diberi mata ganjaran.  Mata ganjaran ini dapat ditukarkan kepada voucher.  Baru-baru ini saya telah menukar mata ganjaran kepada voucher JUSCO bernilai RM30.00

Anda hanya perlu luangkan sedikit masa untuk menjawab tinjauan/kajian tentang sesuatu produk, perkhidmatan atau lain-lain perkara.

Mula-mula anda perlu mendaftar dalam talian.  Selepas berdaftar, mysurvey akan memaklumkan anda melalui email tentang tinjaun baru.  Anda login dan jawab tinjauan tersebut dan anda dapat mata ganjaran.  Semudah itu.  Dengan merujuk rakan-rakan anda, anda juga dapat mata ganjaran.

Baru-baru ini dek terlalu sibuk, tidak sempat menjawab 2 tinjaun yang dihantar ke email saya, tempohnya terhad, bila nak jawab, telah tamat.  Rugi rasanya.





No comments: